Nuanţele savana, la propriu şi la figurat
Nuanţele proprii (ale vopselurilor) şi metaforice (ale familiilor) au oferit o nouă culoare realităţii sociale contemporane.
"Viaţa are mai multe nuanţe. Noi avem câte una pentru fiecare", iar savana a fost lăudată pentru umorul fin cu care a ilustrat aceste nuanţe.
Cristina Avram (Brands & Communication Marketing Manager, Fabryo) ne vorbeşte în detaliu despre succesul acestei campanii, ale cărei substraturi se regăsesc cu uşurinţă în circumstanţele actuale sociale, într-un articol marca IQads.
În publicitatea zilelor noastre, din ce în ce mai multe branduri doresc să îşi construiască identitatea, atât în raport cu consumatorul propriu-zis, cât şi în raport cu tematicile sociale curente. Campania savana reprezintă însă efectul concret al transpunerii creativităţii în termeni de eficienţă. Brandul reuseşte să empatizeze cu subiectele semnificative ale vietii, iar audienţa resimte acest lucru.
Citeşte întreg articolul pentru a afla atât geneza, cât şi eforturile de gestionare continuă a mult râvnitei tematici sociale.